Обмін та повернення
Повернення неякісного товару

Якщо Ви придбали товар із явним заводським браком, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається товар, у якому:

  • усунення дефекту неможливе;
  • на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
  • дефект змінює товар, отже він не відповідає своєму опису в договорі про покупку.

Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:

  • обмін виробу на аналогічне (якщо на даний момент такого ж немає, Ви можете почекати, поки з'явиться або обрати інший спосіб компенсації);
  • отримати інший товар на ту саму суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
  • повернення коштів за бракований товар.
Повернення якісного товару

Якщо товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром тощо. Протягом 14-ти днів з моменту покупки, Ви маєте право повернути товар, що вам не сподобався. Для повернення такого товару необхідно:

  • наявність номеру замовлення з інтернет-магазину 7sky.com.ua, що доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;
  • збереження повної комплектації товару;
  • збереження цілісного заводського пакування, пломби, бірок;
  • товар збережений у тому вигляді, в якому був придбаний;
  • товар не використовувався.
Як повернути товар

Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашій сторінці та уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера:

  • вказуєте ім'я, прізвище та номер замовлення на нашому сайті (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після повного оформлення замовлення на нашому сайті);
  • якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі та підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
  • вкажіть причину обміну чи повернення товару;
  • опишіть дефект або причину обміну/повернення товару та на прохання менеджера надайте фото доказ.

Товари, що не підлягають поверненню та обміну згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та «Договором оферти магазину 7Sky» (крім випадків браку):

  • Усі головні убори (шапки, баффи, балаклави, кепки, снепбеки та інші);
  • Шкарпетки;
  • Спідня білизна;
  • Рукавички.
Як спростити процедуру повернення та обміну товару?

Перед тим, як забрати товар з «Нова Пошта», відкрийте упаковку та переконайтесь, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити тимчасові витрати на повернення у разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався. При отриманні «накладеним платежем» обов'язково ознайомтеся з товаром при отриманні, по можливості приміряйте його у відділенні.

Компенсація коштів за товар та доставку

1. Повернення коштів за товар, який Ви повернули, відбувається протягом 3 робочих днів з моменту надходження товару на склад;

2. Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, Вам необхідно відправити його до нашого відділення «Нової Пошти» (БЕЗ НАКЛАДЕННОГО ПЛАТЕЖУ).

3. Гроші за доставку ми компенсуємо лише у разі заводського браку. Якщо Ви повертаєте нам товар, який Вам не сподобався, за доставку товару платить клієнт.